tisdag 1 juli 2008

Paranormal State

Skulle precis gå och lägga mig och stänga av tv:n, då "paranormal state" kommer på. så här står det om det här programmet på tv.nu

Amerikansk realityserie från 2007. Avsnitt 2 av 20. Här följer vi Ryan Buell och andra medlemmar i det berömda Paranormal Research Society (PRS) i Pennsylvania. De söker sanningen bakom skrämmande mysterier, spöken och övernaturliga fenomen. På många sätt är medlemmarna som andra collegeungdomar. Skillnaden är att de här studenterna dras till att utforska även andra världar. Även 06/07.

Grejen är den att jag är ensam hemma (al sover så hon räknas inte) så jag borde inte titta på det. Men jag kan inte låta bli!

Men nu, 3 minuter in, så tycker jag det verkar som ett skitprogram. Då är "det okända" värre! =/

Ska nog titta lite till, sen blir det sova kudden! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såg också på det...
Jag vill inte gärna tro på sånt.. för ibland sitter jag bara och skrattar åt sånt, verkar så fake och spelat.. men samtidigt kan jag inte låta bli att fundera ...
Men jag har med sett värre program.
Första programmet var nog "värre".

Anonym sa...

Ja det var väl helt totalt jävla uppenbart att det var fake. Jag blir mörkrädd när jag tänker att det finns människor som faktiskt sitter och tror det är på riktigt.

Susanne sa...

Visst är det iriterande att fastna framför skitprogram - varför gör man det?
Själv kollar jag inte på "övernaturliga" program - blir bara irriterad över hur overkligt och fejkat allt är :D