måndag 14 juli 2008

FAQ ~ Vaniljlatte

PERSONLIGT

DITT NAMN: Är fortfarande hemligt :P
SMEKNAMN: Tokan
DIN ÅLDER: Drygt 27
FÖDELSEDAG: Februaribarn
HÅRFÄRG: cendré som det så fint heter.. mellanblond i passet :)
ÖGONFÄRG: Bruna
LÄNGD: 177 cm över havet
VIKT: Vet inte precis, men för mycket tyvärr.
SKOSTORLEK: 41! Jag står stadigt på jorden..
TATUERINGAR: Ja, 4 stycken. Vristen, svanken, nacke/rygg, handled
PIERCINGS: Nja. 3 st vanliga hål i öronen.
SYSKON: En storasyster
HUSDJUR: Dammråttorna i hörnen, kanske räknas..?

RELATIONER

VEM ÄR DIN BÄSTA VÄN? Jag har ingen "bästis", men många nära vänner.
HAR DU VARIT KÄR? oh ja.
HAR DU EN POJKVÄN/FLICKVÄN? Ja
HUR LÄNGE HAR NI VARIT IHOP? 3 år snart
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE? Det här :)
VEM KRAMADE DU SENAST? Alicia. När hon skulle sova.
VEM KYSSTE DU SENAST? Min sambo

FAVORITER

FÄRG: Lila, svart, guld
MAT: Mammas kycklinggryta, Tahina med bröd och räkor.
ALKOHOLFRI DRYCK: Coca-cola. Iskall.
ALKOHOLHALTIG DRYCK: Jag minns inte! OMG vad illa! Men i det stora hela: rött vin.
KILLNAMN: Jag får nya favoriter hela tiden.
TJEJNAMN: Alicia.. för att svara helt opartiskt *försöka se oskyldig ut* :P
ÄMNE I SKOLAN: Svenska och Marknadsföring
FÖRFATTARE:
FILM: Måste svara Wolfs Rain och Nagareboshi Gin, fast det är två animeserier. :)
TV-SERIE Prison Break
LÅT: Nothin else matters - Metallica, Curly Sue - Takida, Timglas - Winnerbäck
ARTIST: Winnerbäck.

FÖRSTA

BÄSTA KOMPIS: Sabbi :)
POJKVÄN/FLICKVÄN: Jag hade chans på en kille som hette Fredrik, hela lågstadiet!
BIL: Har ingen bil
HUSDJUR: 2 katter.
SEMESTER: Shit vad svårt! Har ett svagt minne av en Danmarksresa för typ 100 år sen.
JOBB: Kassörska på lokala ICA.
KÖPTA FILM: Hur ska jag minnas det?
KÖPTA SKIVA:Absolut Dance 4! Det var ett tag sen alltså..

SENASTE

MÅLTIDEN: Tagliatelle med en sås av bacon, sparris, lök och färskost. Och så kålsallad till det.
ALKOHOLDRYCKEN: Xide sommarcider på midsommarafton
BILFÄRD: Ingen aning!
LÄSTA BOKEN: Antingen var det "JAG VILL HA!" av Tony Ross. eller så var det "Lilla Brum och mössen". De går runt runt här hemma. Senast lästa vuxenbok minns jag inte!
SPELADE CD: HIP HOP the collection
FILMEN DU SÅG: ARN tempelriddaren
RINGDA TELEFONSAMTAL: Till mamma för att prata lite skit och beklaga mig över att Al inte sov.
GÅNGEN DU GRÄT: Det var riktigt nära idag..
GÅNGEN DU SKRATTADE: I lördags.. :D

HAR DU NÅGONSIN...

DEJTAT EN AV DINA BÄSTA KOMPISAR? Nej.
BLIVIT KÄR VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Mhm.. sambons sammetslena ögon en varm kväll i oktober. Kunde inte bli annat..
FÅTT DITT HJÄRTA KROSSAT? Ja. Tyvärr.
SAGT ATT DU ÄLSKAR NÅGON UTAN ATT MENA DET? Ja. :(
BLIVIT ARRESTERAD? Nope
BRUTIT MOT LAGEN? Ja, det har jag säkert. Gått mot röd gubbe eller nåt ;P
VARIT PÅ TV? Näe..
VARIT MED I TIDNINGEN? Ja. Typ "dagens fråga" för 7 år sedan i lokala tidningen
TAGIT DROGER: Nä...
BUSRINGT TILL NÅGON? Nä, inte det heller
FÅTT DIG SJÄLV ATT KRÄKAS? Ja. Bakis och jävlig..
NAKENBADAT? Nä, inte i vuxen ålder i alla fall.
HOPPAT BUNGEE JUMP? Nope, jag är för feg!

5 SAKER DU HAR PÅ DIG

1. Mysbyxorna
2. Linne
3. Behå
4. Trosor
5. Diadem :P

4 SAKER DU HAR GJORT IDAG

1. Ätit lunch
2. Missat tåget
3. Åkt tåget
4. Bloggat

3 SAKER DU SKA GÖRA NÄRMASTE VECKAN

1. Tvätta
2. Storhandla
3. Städa

2 SAKER DU ÄR LYCKLIG ÖVER

1. Alicia! Mitt hjärta.. mitt liv! <3
2. Sambon.

1 SAK DU ÅNGRAR


1. Att jag lät de elaka barnens ord komma åt mig så hårt när jag var mindre..

Inga kommentarer: