onsdag 9 juli 2008

Vad hände.. egentligen?

Efter en underbar morgon pratade jag lite med L på msn. De skulle ner på stan. L skulle till barnmorskan och lyssna på Lillfisen to be. Bjöd över henne och dotra för att leka lite och snacka lite skit över en kopp te (som varken blev te eller kaffe. bara varsitt glas vatten. shit! vad varmt det varit idag!)

anywho, De kommer hit, och min underbara lilla älva förvandlas till ett bit-och rivmonster! :-o Vem är du? och var gjorde du av min Alicia!

Inte ett dugg kul. Men som vi oerhört kloka mödrar konstaterade sen så är det ju så att man kanske inte alltid är sugen på att träffa lekkompisar. Oavsett om man är 1 år eller 27..

De små somnade och sov läänge ute på uteplatsen. Vi åt upp alla muffins. Mums! Inte varje dag man hinner sitta och prata och fika så länge utan avbrott. Min teori är, att de sov så länge just för att vi inte satte på te. Min dotter har i alla fall te-radar! :)

Härmed lovar jag dig, käre sambo, att ALDRIG mer köpa lakrits åt dig! Komma här och komma här med 1 kg (!) lakrits men INGEN choklad alls! Bah! I will remember this.. eller som Maximus säger så vist:

What you do in life, eccoes for eternity.. (eller nåt sånt!)

Inga kommentarer: