tisdag 8 juli 2008

Fcuk!!!!

I ett svagt ögonblick i mitt liv, bestämde jag mig för att fixa en ny layout.. Sagt och gjort. MEN nu försvann ju allt jag hade liggandes!! *morr och dubbelsuck* och inte kan jag fixa mina sidelements heller, lägga till blogglista eller besökslista osv!

Någon som använt sig av pyzam.com och kan hjälpa mig komma tillrätta? Så här vill jag ju inte ha det!


Uppdatering
Det som händer är alltså att när jag klickar på "lägg till sideelement" så kommer instrumentpanelsbilden upp! Jag kunde byta plats om "om mig" och "bloggarkiv" men sen kommer jag inte längre.. och dumma, dumma jag, sparade ju inte den andra koden.. Man lär sig av sina misstag..

Uppdatering 2

Nu funkar det. Startade om datorn, och nu funkar det galant.

Så vad tycker ni om nya layouten? Flipp eller flopp?

3 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

mycket finare än förra. :) Flipp!

Sarah sa...

Jättefin, hade ju själv denna layout förrut. Fast jag har lite problem med att läsa vit text. Men det e bar aför att jag e halvblind.. hihi

Anonym sa...

Pretty :)