onsdag 16 juli 2008

Sovmorgon och knasiga drömmar..

Idag blev det sovmorgon. Till 8:45 rättare sagt. Skönt faktiskt, men kunde ändå inte låta bli att känna lite stress över att hon nu vänt helt på dygnet igen.. Aldrig är man riktigt nöjd :P

Drömde massa konstigt. Om att jag såg en karl hoppa framför tåget, eller snarare in under ett. Så var jag på hästhoppning, skulle tävla med en häst som fanns på min gamla ridskola när jag var mindre, men fick aldrig gå in för hon som red innan mig gick omkull med sin häst. Och paniken spred sig när jag kom på att jag inte visste hur banan gick!

Sen drömde jag att jag och sambon skulle ha "trevligt" men att vi blev avbrutna för hans kompisar skulle komma in _i hans rum_ och spela World of Warcraft på hans datorer?!

Sen rätt vad det var så skulle sonen till mannen som hoppat framför tåget ta sitt eget liv genom att åka karusell som han placerat en bomb under.. Men bomben var för svag och det enda som hände var att karusellen som åkte så fort (ni vet ett sånt där skepp) och det ledde till att en buss eller husvagn drogs dit och krossade dem som stod och väntade på sin tur. Då blev han ledsen och gick ur och då sprängdes bomben men inte dog han för det.

Drömde något mer knasigt därimellan, men nu minns jag inte vad det var.. Kanske är lika bra :P

Jag tror inte jag skulle våga få mina drömmar tydda.. :-S

6 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

haha men herregud vilka drömmar. :)

Harmonisera Mera sa...

haha, va gullig du är. vi får ses hos syrran nån dag så kan jag fota lite. ;)

Anonym sa...

Eeeh, det var sjukt underligt..

Det där med karusellen kanske var en sanndröm eftersom Rainbow på liseberg pajade igår och många blev skadade :/

(nice med lunch, så man kan kommentera lite bloggar, haha)

Anonym sa...

Vilken röra.. Själv minns jag nästan aldrig mina drömmar.. BAra dom där riktigt hemska som man vaknar av helt kallsvetig av..

Ha en bra dag.

Anonym sa...

Men du! Jisses.. jag skulle bli trött av att drömma såna drömmar! ^^

Anonym sa...

Haha, ja ibland kan man få till de sjukaste drömmarna altså!