måndag 14 juli 2008

En mycket dålig dag..

Idag har jag varit låg.. mycket låg. Vaknade med huvudvärk och det fortsatte och utvecklades till huvudvärk med tillhörande dåligt humör.. hela dagen. Ingen hit.

Lilltösen har varit på dåligt humör hon med, sömnen har blivit totalt rubbad hos svärfar. Idag har inget varit bra och hon har bara gnällt, gnällt och gnällt. och jag känner just nu bara för att krypa upp i soffan och grina lite (läs: en hel del)

Idag är hon till salu. Skrek hela vägen på tåget så jag höll på att skämmas ihjäl. Trångt och mycket folk var det ju dessutom. Bet mig i pekfingret gjorde hon med så det blev hål! :(

Sambon jobbar natt, på gott och ont. Vill ha honom här och kramas, men samtidigt tror jag att han tyvärr skulle få råka ut för diverse dumma ord från mig om han var här.

Men just nu är allt jag behöver en sovande dotter och en kram... :´(

1 kommentar:

Harmonisera Mera sa...

Åh, vilken jobbig dag. :( skickar över lite styrka och en kram!