söndag 20 juli 2008

insert coin

Det blev räkor sen på kvällen.. tillslut. Kändes som att vi åt dem mitt i natten, för Alicia skulle minsann inte sova förrän vid 21:30. *snark* Men gott var det. 1 kg räkor fick jag i mig.. inget kan stoppa mig när jag väl sätter igång. :)

Dagen idag har bjudit på dåligt humör och tråkigheter, men när Al äntligen sov middag passade jag på att duscha och sova lite på soffan, så efter det blev det bättre. Skönt. Hatar att vara så irriterad och arg..

Nu ska det städas lite här hemma.. jippie! NOT! Men.. för att göra det hela lite roligare så poppas det lite.



Ulrika.. nåt för dig kanske?? :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, delar av denna video är inspelad i malmö... Där bor jag.:-)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

HAHAHA..Sjukt bra =D Vet inte om det är mig du syftar på i slutet av ditt inlägg..men ja, den passar finfint till mig. Ska strax ut på byn o dricka govin =)

Bitterdarling sa...

Blev det inget vin? Räkor och vin är ju klassikern ;)

Städning är verkligen pest, städade lite igår på förmiddagen och man blir ju inte direkt glad av det.. Men det blir desto bättre när man är klar och det är rent! :)

Verkar lite sådär med ditt humör nuförtiden :/ Vi får ta en riktigt girls night out när jag kommer och hälsar på sedan, du kanske kan komma hit någon dag också? :)