tisdag 15 juli 2008

Överraskning!

Alicia hade just vaknat från sin middagslur och vi hade ätit lite yoghurt när mobilen ringde.

Det var min systersson! Den äldsta av dem.

"kolla ut från balkongen" sa han bara. Sagt och gjort. Och där stod de. Hela högen. (minus deras far som jobbade) Vilken tur jag hade städat lite idag säger jag bara! De kom bara för att höra om jag vill äta glass med dem. Och det ville jag ju såklart.

Så vi gick ner till stan och köpte varsin mjukglass åt oss och njöt av dem, för att sen gå tillbaka och leka lite i en lekpark här i närheten. Alicia skrattade högt flera gånger. Hon älskar sina kusiner! :)

När klockan var 17:00 så gick deras parkeringstid ut och vi var tvugna att gå hem och äta lite middag.

Jag älskar såna där överraskningar! :)

Nu har tösen precis somnat. Jag fattar inte vad det är med henne. Från att ha somnat för kvällen kl 19, så är det alltså 21 som gäller. Jag är helt slut! Ska göra mig en kopp te nu tror jag och bara slänga mig i soffan och andas.

Saknar sambon massor... :(

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag vet hur det känns, med sovtider och gnäll. Det kommer bli bättre. Kämpa på! Hoppas sambon din kommer hem snart så du får dig en välförtjänt sovmorgon! Kram

Anonym sa...

Tråkigt att hon bestämt sig för att sovtiderna inte passar =/ man behöver ju nog lite egentid på kvällen. För att fortsätta vara människa ;P