torsdag 3 juli 2008

Länge sen nu

Igår var det bara en "icke data"-dag. Var med A och F hela förmiddagen och lite in på eftermiddagen, supermysigt. Var i lekparken en stund, sen åt vi lunch hos oss och så gick vi och åt glass i parken när vi hämtat hennes stora son från dagis. :)

Sen vet jag inte vad jag gjorde, men det blev kväll och sen natt och nu är det dag igen! :D

Nu ska vi ut på en "sova lunch"-promenad med Alicia, försöka hitta en solhatt till henne, försöka få i oss vuxna lite lunch och sen ska vi hem för då ska min mamma, alltså Als mormor, komma hit på fika :) Mysigt!

Nu blev sambon klar i duschen.. bäst att jag hoppar in nu då :D

Tjillevipp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyckte oxå det var jätte trevligt igår, blev ju lite rörigt där på slutet, men det var det värt, förutom att stackars al fick spö av min hemske son! Hade lite dåligt samvete faktiskt...
Trevligt med mormor fika!
Ha re bra, hörs i verkligheten ist:)
Anna

Anonym sa...

Hej vad gör du i dag 4/7 ?? Jag och Em ska ner på stan och kika en snabbis. Jag undrar om du och Al vill följa med Kram Edgren