tisdag 8 juli 2008

Mina nomineringar

Återigen vill jag bara säga hur glad jag blev att få veta att folk uppskattar vad jag skriver om. :)



Okej. Funderat ett tag nu och här kommer de:

(namnen är klickbara)

1. Truls. Jag älskar Truls. Truls är en bitter jävel och han får mig att skratta högt! :)

2. Skosoet. Vad vore livet utan lite skönhet? Skönhetstips blandat med vardagsliv, utan att bli för mycket, varken för plånboken eller psyket! <3

3. Lilla Luna. Pysseltokig tjej med 3 barn. Var får hon all fantasi ifrån?!

4. mammutvrsknorrhane. Härligt skriven, och mycket skratt blir det!

5. Ulrikas blogg. Måste nominera tillbaka. Av den enkla anledningen att jag gillar bloggen helt enkelt! :)

6. Nanoliten. Ärligaste bloggen på nätet? Fina bilder och bra skrivet. Vrider om hjärtat ett varv.. eller två ibland.

7. Älvornas rike. En mamma till! Men skriver ovanligt lite om mamma livet för att vara en sådan ;P Nyss tillbaka flyttad från Finland till Sverige.


Så här står det att läsa om denna award hos Kamilla:

Who gets the "Brillante Webblog Award"?
Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.


Ni som inte står på listan. Misströsta ej. Ni är nominerade hos mig ändå! :-D

4 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

åh. nu blev jag glad. :) tack!

Truls sa...

Det var som fan! Haha. Tackar, tackar. Det var skoj! :-)

/Truls & Mammut

Anonym sa...

Naaw, thank you very much! :)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

1000 tack =D

Kramar