lördag 5 juli 2008

Utmanad!!

Har fått min första bloggutmaning av MissGoldie! Gillar ni scrapbooking bara måste ni titta in hos henne, hon är såå duktig!

såå.. here it goes!

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:

1. Passa på att duscha nu när Alicia sover.

2. Så borde jag ju egentligen plocka ur och i diskmaskinen.

3. Röja undan på golven så det är fint imorgon bitti när vi vaknar.

4. Ringa sambon och berätta att vi är ok.

5. Äta upp min godispåse :D


Vad gjorde du för tio år sedan?

För 10 år sedan var jag 17 år. Jag hade nog påbörjat mitt körkort (men tyvärr avslutade jag inte det hela..) Pluggade handel-och administration på gymnasiet och drömde mig bort till ett eget boende. På började min bana inom ica genom sommarjobb.


Ställen jag bott på:

Eskilstuna - född och uppvuxen här
Örby, Stockholm.
Eskilstuna igen.
Västerås.
Eskilstuna. Alla vägar bär till Rom som man brukar säga.

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1. Sätta in några miljoner åt Alicia på hennes sparkonto.
2. Köpa ett ordentligt hus.. med tillhörande trädgårsskötare!
3. Ta körkort och köpa bil.
4. Utbilda mig till det jag verkligen vill jobba som, dvs make up artist
5. SHOPPA!!! Möbler, kläder, skor och smink.. u name it! :P

Jag utmanar i min tur Daimbiten, Älvornas rike, Skosoet, Latte-mamman, MyMitire, Pauline


Regler:
- Svara på alla frågor.
- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.
- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.

5 kommentarer:

Bitterdarling sa...

Utmaning utförd!

Anonym sa...

Det är ju en hel del människor som vill bli makeup artister.. :)

Miss Goldie sa...

Rolig läsning :-)

Miss Goldie sa...

Äsch, jag glömde ju att tacka för alla fina kommentarer om mina LO:s. Kul att du gillar dem!

Jo, Agnes har ganska långt hår nu, så det är spännen i luggen som gäller varje dag. Skulle vara kul att se nån ny bild på Al också, men du lägger inga bilder i bloggen eller hur?

Anonym sa...

Done! =)