tisdag 8 juli 2008

Men fan då!

Idag är ingen bra dag helt enkelt!

Hur gör man för att bli av med dåligt humör? Fortfarande Girlfriend aggro här hemma.. Och jag blir så less på mig själv! Jag VILL inte vara så arg och lättantändlig, men kan inte rå för det! Pms-monster? Jag?! :P

En positiv sak är i alla fall att efter 2 krångelnätter med Alicia, då hon vaknat flera gånger och det slutat med att hon kommit in till oss, verkar det som om hon faktiskt tänkte sova lite längre i sin säng inatt. (säger inte mer än så, får rapportera om det verkliga utfallet imorgon bitti, än så länge kan hon ju fortfarande vakna menar jag..)

Nu får jag ge mig för idag.. Med att skriva att jag blev nominerad en gång till! Denna gång av MyMitire.. Jag blir såå glad! <3

1 kommentar:

Susanne sa...

Visst är de trist med sådana dagar - men man får bita ihop och ta ett par extra tuggor mumsig chkladkaka ;)

Snygg ny layout förresten!