onsdag 14 januari 2009

Att skylla på huvudvärk.

Det är rätt bra när man kan skylla på huvudvärk när man blir för trött.. I och för sig så hade jag faktiskt det, 1 kopp soppa, 1 tallrik yoghurt och 3 smörgåsar på 36 timmar gör i alla fall inte mig så kaxig!

"Jag tar en ipren sen går jag och lägger mig en stund. Ge Al mellis." så gick jag med bestämda steg till sovrummet och stängde in mig.

Fick ligga en liten stund tills dörren öppnades. Trodde såklart det var Alicia, för så mammig som hon varit de senaste dagarna slår alla rekord. Men nej. Det var sambon. Smög in gjorde han med.
"Älskling? Den nya Amelia har kommit.. ska jag tända?"

*poff* vad mycket bättre jag mådde på en gång! Så nu har jag legat i sängen och läst nya Amelia helt ifred och sms:at med min kära vän A. Så skönt.

Och precis nu tog sambon med sig barn och kompis för att köpa lite mat. så då passar jag på att smyga upp.. hehe. Perfa!

Jag ska försöka att inte gnälla så mycket framöver, men ibland känns det bara som att allt hopar sig och då är bloggen så himla skön att vädra på. Mina 100 sidor sms till A, hjälper med. :) *puss på dig vännen*


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Vad skönt att jag ger ett bra intryck, då har jag lycktats dölja mitt rätta jag väl! ;-)

Jag känner igen det där med kompisen. Jag blir också jätteirriterad om C drar hem någon när jag inte är beredd. Ska han ha in folk på mitt revir så måste jag förbereda mig mentalt. Och städa ..

Seven sa...

Mitt kommunikationsmedel med folk är just sms. Tur att jag hittade en billig tjänst för detta för annars hade jag varit fattig idag.

Ibland behövs det bara något lite extra för att man ska må bättre igen. :)