onsdag 14 januari 2009

*glad*

Kollade igenom mina kommentarer och då har Alx gett mig en jättefin utmärkelse!






Reglerna för utmärkelserna är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den!

Jag ger vidare den här fina utmärkelsen till:



Ranas horisont
Nanoliten
Tant Ulrika
Lilla Luna
Mamasnest
karin - Ketchupmamman

Uppdatering:

Nu ikväll har jag hittat en till underbar blogg som jag bara måste skicka den här awarden till!

Wannabebullmamma får den också. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, inget av våra djur heter Zockervadd eller Zocker! Lite fyndigt av dig=) hehe!
Ja, bokstäver på valpkullar brukar man ha eller teman. Vi har ännu inte startat vår kennel,har ju inte nått namn på den heller, hehe!

RANA sa...

Men lilla du, TACK för den jättefina utmärkelsen. Vad snäll och söt du är. Du gjorde min kväll. Tack igen, goding!

:-)

Kram, Rana

Anonym sa...

Tack tack! Vad snäll du är! Det är så roligt att höra när någon gillar bloggen. Jag har dock inga att skicka awarden vidare till; du och de andra bra bloggarna jag läser har redan fått en.