tisdag 27 januari 2009

Min måndag i bilder..

En dag sent kan jag då visa min måndag i bilder. Utmaningen gick alltså ut på att ta ett kort i timmen och på så sätt dokumentera min dag. Så här ser väl en ganska typisk måndag ut hos mig.. (bilderna är klickbara)

06:08 tittar ut genom fönstret och vill absolut inte gå ut


07:08 Framme vid jobbet. Jag sa ju att det var mörkt!


08:08 Butiken öppnat och vi har nybakat bröd! Kom och köp!


09:08 Jag har gjort frukost.


10:08 Nu har även jag fått äta frukost och så har jag diskat också :)


11:08 Fixar lite bakifrån i mejerikylen, så här ser det ut "backstage" :P


12:08 Bakar lite i väntan på mejeribilen


13:08 Mejerikylen är fylld, frontad och såå snygg


14:08 Handlar lite middag


15:08 Plockar i diskmaskinen


16:08 Lagar mat. Idag blir det korvstroganoff med potatis
.

17:08 Läser lite bloggar


(18:08 Ingen bild. Sitter med febrigt barn i knät och kan inte ta kort när larmet ringer..)

19:08 Alicia sover och det är dags att plocka UR diskmaskinen...


20:08 Chuck på TV. Blir också sista bilden då det sen blir till att söva om Al och jag somnar med henne..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt och se =)
Tråkigt att Al har feber, hoppas hon kryar på sig!!!

Anonym sa...

Wow! Det är ju min blogg på bilden! Vad glad och smickrad jag blev av att den fick vara med. :-)