onsdag 14 januari 2009

Sova sig kanske och besöksrekordet slaget!!

Jahapp.. nehepp.. om man skulle sova sig lite kanske? Fast jag har verkligen ingen lust med det. Jag sov ju nästan hela dagen igår! :)

Klockan 18:00 gick sambon på "möte" med sin lajv-förening han är aktiv i här i stan. Han skulle inte vara borta så länge sa han. "ska ni ha möte eller ska ni bara snacka skit?" (jag vet ju hur det kan (ur-) arta sig) "nej, vi ska ha ett riktigt möte". Meen om ni frågar mig nu, så gissar jag på att det spårade ur ändå och att de nu sitter och pratar om olika intriger och karaktärer och händelser som ändå aldrig kommer hända.

Jag är sugen på något, men vet inte riktigt vad.. jo. Ben& Jerry glass.. Phish food. *dreggla Homer Simpson-style*

Funderar på om Al ska få gå till dagis imorgon ändå. Det blir visserligen bara en dag den här veckan då, men hon måste få komma ut och få lite stimulans känner jag. Det har ju inte direkt varit mycket aktivitet de senaste dagarna här hemma. Sen jobbar både sambon och jag helgen så då ska mormor och morfar vara barnvakt. Då lär hon ju bli aktiverad så det räcker! hehe..

Dessutom vill jag ju bara säga att besöksrekordet på 53 unika besökare häromdagen nu är slaget.. i skrivande stund med 8 personer! Jag är så glad, så glad. Fortsätt och läs!

Vilka är ni? Hur hittade ni hit? Lämna gärna ett tassavtryck innan ni far vidare i cyberrymden..

Massa kramar från Er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag irrivirrade mig hit genom att klicka på andra bloggar. singelmammans, var nog den sista- fast där kune jag inte kommentera, tyvärr då jag bara har blogg.se..

ha de gott

NoOne sa...

Sätter "tass" på väg ut..
Fin blogg du har ♥