torsdag 22 januari 2009

Utmanad!

Jag blev förresten utmanad av Zandra (för ett tag sen, men har inte haft tiden att sätta mig ner med den)

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag gråter vädigt lätt.
2. Jag blir lätt (väldigt) arg om något inte går som jag vill eller planerat.
3. När jag ska sova kurar jag in hela mig utom en fot/halva benet i täcket. Annars blir det för varmt! ;P
4. Jag har en enorm spindelfobi.
5. Jag blev mobbad när jag var liten. Det är därför jag har så snedvriden bild av mig själv idag.
6. Jag drömmer sanndrömmar om mig och mina nära.
7. Jag är ganska ytlig av mig även om jag försöker ge sken av att inte vara det...

Jag utmanar:

Tant Ulrika
Sara
Mamasnest
Zill
Jenny
Rana
Marybeth

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Ska ta tag i det så fort jag får tid.

RANA sa...

Hahaha, lätt! Svårt!