onsdag 7 januari 2009

Äntligen slut på alla helger!

Ja som sagt: Äntligen slut på alla helger!

Idag är det dagis som gäller för tösen igen. Ska bli skönt att få tillbaka alla rutiner som var som bortblåsta så fort någon ens viskade "storhelg".

Jag ska ta och hoppa in på badrummet och göra ordning mig för jobbet nu. Fy faen! Jag vill ha semester! Men imorgon är jag ledig. Då ska jag gå och utnyttja julklappen jag fick av sambon.. dvs nya naglar! Najs. Får se om jag lägger upp någon bild på det sen.

Nu jobb..

Tjingeling!

2 kommentarer:

Sara sa...

Nu blir jag avis! Hade akrylnaglar i åtta år och jag saknar dem varje dag. Lärde mig att göra dem själv så det blev billigt och bra men det tog sån himla tid!!! Tyckte att jag alltid höll på med naglarna. Men det är så himla fint! Hatar mina riktiga naglar, tycker mina händer ser ut att tillhöra en knubbig femåring. Lägg ut en bild om du har tid :D

Anonym sa...

Jag har gjort egna naglar i flera år nu. Det blev för dyrt.. Är ensam hemma. Skönt med rutiner. Konstigt.....