lördag 3 januari 2009

Larvare.. nej förlåt! Lajvare..

Ja.. en sån "drös" har jag i "mitt" kök just nu. och jag kan inte låta bli att flina när jag hör dem! Fan vad nördigt. Men jag ska ju egentligen inte säga nåt. Det är ju himla roligt när man är inne i det!

Själv har jag varit på 2 lajv i mina dar. Det var ju väldigt roligt, visst. Men det roligaste var nog ändå planerandet och intrigskapandet innan man åkte. Det som sambon och hans vänner håller på med nu.. men som sagt. Hör man det som "utomstående" låter det så otroligt nördigt! Haha..

För en timme sen gick de ut och satte sig i köket.. jag vet inte om det verkligen var för, som de sa, att de inte ville störa mig, eller för att jag störde dem genom att jag satt och småflinade typ hela tiden de pratade. Sambon sa "det tar en kvart, så är vi klara." sen dess har jag hunnit borsta tänderna på Al, göra välling och nattat henne. Samt läst senaste Amelia och tittat på Körslaget på fyran och läst några bloggar..

Nu funderar jag dock på att strunta i mina larvare därute.. nej, förlåt igen! LAJVARE! och titta på filmen jag lånat hem (Ett UFO i New York, med Eddie Murphy), äta lite chirre. och kanske också dricka mig en Xider? (det är ju ändå lördag!)

Jobbdag imorgon igen och det får inte bli för sent!

Hoppas ni har/har haft en riktigt bra lördag därute!

Todeloo..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe kan tänka mig att du flinar, jag skulle inte heller kunna hålla mig för skratt :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Och vad är Lajv?