onsdag 14 januari 2009

Lite smått irriterad..

Ja, just nu är jag lite smått irriterad. Sambon gick ut med Al för att få henne att sova och jag skulle få lite tid ensam. Det är ju fint så. Men när han kommer hem har han med sig en kompis! Eh.. what?!

Här går jag alltså omkring i trasiga jeans, ett par rosa kostrumpor och en sliten t-shirt. Inte duschat på någon dag (och som jag antar att fler än jag gör så luktar jag inte direkt rosenbuske efter att dessutom varit sjuk!) och håret ser ut som jag tagit, ja kanske inte ett kilo, men åtminstone 1/4 dels kilo fett i. Jag känner mig rätt så ofräsch alltså med andra ord.

Dessutom har inte min 48 timmars "frist" gått ut än bara för att jag är uppe på benen.

"hej och välkommen till vårat hem fullt av magsjukebaciller. Varsågod och insup dem bara!"

och vad gör de? jo, sätter sig och spelar ps3. I MIN soffa eller där jag skulle spendera dagen. What the Fuck!

Vad och VAR ska jag vara nu då?

Irriterad är nog bara mellannamnet just nu..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, stackare!
Fan var arg man kan bli när det blir så! När jag har varit sjuk och hemmet ser ut som fan så brukar jag hoppas att besökare ej ska komma, och det är just då de kommer...grrr
Hoppas kommpisen inte stannade allt för länge!

Västgötskan sa...

Vad är det för idiot som vill riskera att få magsjuka då?! Keep away, för f**! ;-)