måndag 12 januari 2009

Morgon med dåligt samvete

Nu sitter jag så på jobbet.. med dåligt samvete. Både för Alicias skull och för sambons. Lämnade Alicia i sin sjuka pappas vård, och lämnade sambon sjuk, med en 2-åring.

Inatt sov hon återigen en hel natt utan uppvak! Jag är i himlen. T om så chefen kommenterade att jag såg pigg ut! Kul att höra klockan 7 på morgonen. :) Tyvärr så låg jag och blev sympatisjuk när jag hörde sambon ligga på soffan och oja sig och må dåligt. Inte så att jag blev sjuk på riktigt.. men mådde jag inte liiite illa? Tänk om jag med måste springa upp på toa.. kändes det inte som så? Efter ett tag konstaterade jag dock att jag bara var hungrig. Så då gick det lättare att somna om.

Nu ska jag börja dagen med att baka frukostbröd åt våra kunder, sen ska jag in i mejerikylen. Skönt med automatisk karantän!

ha en bra dag alla!

3 kommentarer:

Sara sa...

Aj lajk din nya look och även signaturen! Hoppas dagen fortsättera att vra bra :D

Miss Goldie sa...

Hej!
Ser att du fixade signaturen :-) Snyggt!
Kanske du kan hjälpa mig med hur man får in en såndär besöksräknare som du har, där man ser hur många besökare man haft idag, denna vecka och denna månad.
Jag har en annan räknare men jag vill ha den där också :-)

Västgötskan sa...

Baka frukostbröd när ni har magsjukebaciller hemma..?!

Hoppas du bor låååångt ifrån mig, så jag inte har fått det brödet! ;-) :-D