lördag 17 januari 2009

Jobbarhelg.. igen.

God morgon på er alla därute! Hoppas natten varit god för er?

Här har den faktiskt varit riktigt bra. Al sov vid 20, sen tog sambon och jag varsin kvällsmacka och kollade på simpsons, för att sen mysa upp oss i soffan och titta på filmen Wanted. Sambon var skeptisk, han hade hört negativt om den. Jag var mer, är den dålig så är den dålig. Whatever. :)

Men den var helt okej faktiskt. Om man tycker om såna filmer. Lite spejsade sådär. Början tyckte jag påminde mig starkt om Fight Club. (*dreggla* mmm.. måste se igen!)

När vi sen gick och lade oss, alldeles för sent, lyfte vi över tösen i sin säng. Hon vaknade med ett "heeej Mamma!" men tillslut somnade hon faktiskt om i sin säng! Jag är imponerad. Inatt låg jag inte heller på helspänn som igår, "jahapp! Nu vaknar hon och är jätteledsen.. " men det gjorde hon ju inte.. "NU vaknar hon och är jätteledsen!" men nej. "Men hon KOMMER vakna och vara jätteledsen och då är det bara dumt om jag somnat för då kommer jag bara vara jättetrött..." så sov hon flera timmar på raken, utan inatt sov jag faktiskt lite själv med..

Jahapp.. Jobbhelg igen. och jag smög upp innan resten av familjen och sitter nu här i lugn och ro med en kopp citron-te och smörgås. Om 40 minuter blir jag hämtad av jobbarkompisen och så är det bara att köra igen..

Nu vaknade tösen.

Ha en riktigt bra helg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

gooooooooood morning sunshine :)
Ha en kanondag idag!

Anonym sa...

jag har utmanat dig på min blogg=)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jobb här som där ser jag.. Ha en überskön helg du med!

Kram

Anonym sa...

Du har en award som väntar på dig....

Anonym sa...

Hehe ja de va mycket olika slags musik men jag är en såndär allätar när det gäller musik :D