måndag 12 januari 2009

Så fel det kan bli!

Västergötskan skrev angående mitt inlägg "morgon med dåligt samvete" :

"Baka frukostbröd när ni har magsjukebaciller hemma..?! Hoppas du bor låååångt ifrån mig, så jag inte har fått det brödet! ;-) :-D "

He he.. Nu är det ju inte så illa som det låter. Jag stoppar bara in brödbitarna i ugnen och så är det färdigbakat efter 12 minuter. Mer än så bakar jag inte. Det är det som är det fina med Bake off i butiken! :) Men jag såg ju när jag läste kommentaren att det onekligen var dumt skrivet!


Så kan det bli! :P


2 kommentarer:

Mamasnest sa...

Ha ha ha, vad rolig du är! :-D
Fortfarande avis på din signatur. ;-)

Malin sa...

Det var riktigt lätt. Använde mig av, http://www.picnik.com/ för att göra bilderna, sen var det riktigt lätt att få in dom på bloggen. :)
Men din blogg är ju sjukt snygg nu!