torsdag 8 januari 2009

Lite svart, lite rosa..

och så lite fjärilar. Ni som känner mig vet ju att jag älskar fjärilar. Kände att det var dags att ta fram dem igen.. Ta fram lite mer av mig själv. Ibland känns det som att det är så lätt att glömma bort vem man är när man kryssar mellan tåg, jobb, dagis och nattningar.

Men den här layouten sammanfattar nog mig ganska bra. Lite svart, ( \,,/ yeah! ) lite rosa (vaniljlatte och akrylnaglar) och lite fjärilar (barnet i mig).

Nu skulle jag bara vilja ha hjälp med (om det går) att fixa en sån där fin signatur som man kan se att vissa på blogg.se har. Som t ex Emelie.

Så länge får jag väl nöja mig så här..

5 kommentarer:

Jossan sa...

Jättefin design :)

Anonym sa...

Va fint du har det =)
Hoppas någon som kan blogspot vet hur man ska göra med signaturen. för ni har väll inte stilmallar och sånt eller?

Anonym sa...

Vad fin din blogg har blivit...

Kram/denvackra

Mamasnest sa...

Såååå snyggt! Men om jag ska vara ärlig så saknar jag kaffet, jag är ju en riktig sucker för kaffe... :-)

SusannaT sa...

ååh så fin sida du gjort.. vill med ha så fin.. hur får man det där på sidorna?? här e en till som älskar fjärilar. o rosa o svart. :D bra låt du hade lagt upp oxå. ;)