lördag 10 januari 2009

Så trött!

Men ändå sitter jag här och ugglar. Låg på soffan ett tag, men fick ingen ro till att somna.

Alicia sover och sambon spelar ps3. och jag fryser.. Lillskruttan har mått mycket, mycket bättre idag. Hon har fått behålla all mat och all vätska hon fått i sig, vilket jag tycker är superskönt! och 48-timmars karantänen klarar vi med tills på måndag..

Suttit och kollat lite i nya Ellos katalogen. JAG VILL HA! "vad vill du ha?" frågar du nu kanske och mitt svar blir: ALLT! Jag skulle behöva göra med min garderob vad jag gjorde med Alicias. Rensa. Jag rensade ur en hel papperskasse (en sån där superstor från typ ICA maxi) med en massa kläder! Sen när jag tittade ner i den så önskade jag innerligt att nästa barn blir en tjej! åh vad mycket söta kläder hon faktiskt har haft!

Nu är det bara att hoppas på att sambon min fortsätter på min tankebana däri och fortsätter ha det sorterat..

Nu ordbajsar jag bara. Ska hämta lite att dricka, surfa lite på Familjeliv och så åter kommer jag väl sen :)

Tjing!

2 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Hej på dig!
Klicka på min signatur så kommer du till sidan där man kan göra såna. Finns olika fonter och storlekar att välja på. Jätteenkelt att fixa!

Sara sa...

Sälj lite på Tradera å köp nytt för pengarna, det gör jag :D
Fick hela vintergarderoben i utbyte av den gamla *s*