måndag 5 januari 2009

Jag vill sooova!!

Just nu är jag trött, arg och ledsen. Jag får fan i mig aldrig sova! Har jag inte en som nyper, klöser eller sparkar mig i magen så har jag en som snarkar bredvid mig. Ni får själva lista ut vem som gör vad..

Nu vaknade Al 4:48 och skulle ha välling. 5:30 skulle min klocka ringa. Och hon gav sig inte förrän hon fick välling heller. 5:15. Då hade hon och jag redan hunnit bli osams. Kul start på morgonen. Låg kvar och försökte hålla mig vaken då det är helt onödigt att sova en kvart. Tror ni hon somnade om då? Nej, nej.

Nu gick jag upp ändå. Och hon skulle såklart efter. Och sambon. Och då får JAG höra att jag måste sluta få "mina spel" för det väcker henne. (spelet fick jag när hon redan gått ur sängen och skulle gå efter sambon ut i köket.. för då är man ju inte redan vaken?) Som sagt: Kul start på morgonen..

Det här kommer bli en alldeles förjävlig dag känner jag.

Men jag kommer slippa frysa för jag har i alla fall långkalsonger på mig..

2 kommentarer:

Sara sa...

Åh! Jag lider verkligen med dig. Finns inget värre tycker jag än att starta dagen sådär. Mina barn har någon slags föraning när man verkligen måste sova och då jäklas de som tusan. Klart man tappar humöret!!! Själv tycker jag att trötthet är så förlamande, ingenting känns bra. Hoppas kommande natt blir bättre! PS putta ut den som snarkat på soffan en natt ;)

Anonym sa...

Till skillnad från Sara som tycker den som snarkat skall ut på soffan tycker jag ni skall putta ut dotra till sin egen säng istället :) Om hon inte redan är där förstås, fast vad jag förstår av nypningarna osv inte.