fredag 16 januari 2009

NeeEEeeJJ!!

Snälla, snälla, snälla.. säg att det var Sambons mat som var för stark igår bara. Jag ORKAR inte en omgång till av magsjuka..

Något som var positivt med natten var att vi lyfte över al till hennes säng och hon sov där ett bra tag. Hon vaknade till ordentligt en gång, då lyfte jag över henne till vår säng. "NEJ! mi sin!" så då lyfte jag tillbaka henne och då somnade hon om på en gång. Där ser man. Sen kom om över någon timme senare, (då sambon sprang upp..) så i stort kan man nog säga att om han hade fått sova, så hade hon sovit hon med :) Det känns bra att veta!

Tur i oturen får man väl säga att han är sjuk, då mamma också är sjuk och inte kan vara barnvakt i helgen. Men nu kan ju ändå inte sambon jobba..

Inget ont som inte har något gott med sig..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har..
så fin dsign ..o namnet på bloggen är så annorlunda o bra..

jag gillar caffe latte så den här bloggen passar mig bra..

länkar till den på min blogg..

ha en fin fredag..

Anonym sa...

Har också hittat hit och passar på att säga hej. Gillar också din blogg !