måndag 19 januari 2009

Efter Teletubbies..

har det nu kommit något som heter "I drömmarnas trädgård" Det är ungefär samma upplägg som teletubbies. Söta (ja, de här är faktiskt söta!) små gubbar som gör konstiga ljud för sig och upprepar en och samma sak 100 gånger.

Alicia är som uppslukad av det. Ögonen stora som tefat. Första gången jag såg det avskydde jag det. Nu, i egenskap som utschasad mor, sitter jag med uppslukad av det. Funderar på hur mycket och vilka droger personen som kom på detta gick på.. och får man med något om man köper DVD:n?

5 kommentarer:

Sarah sa...

Haha, Edwin älskar oxå det där konstiga programmet med nikinonker o allt vad det nu är.
Men som du säger, man välkommnar det mesta som håller dom små liven sysselsatta :-)

Malin sa...

Alfons totalälskar det programmet. Det är till och med bättre än Teletubbies, vilket måste vara ett riktigt gott betyg från alfons. :)

Sarah sa...

Har ni City Cross eller? Ni ska inte sälja? *blink,blink* :-D

Sarah sa...

Japp, Citykorg köper man till. Går att klicka i bara, på de nyare modellerna på CityCross.

Hojta till om ni ändrar er :-)Lr om ni vill ha en Scooter i inbyte. Världens bästa sittvagn. hihi

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hmm..det har jag aldrig sett men jag kan svära på ändå att det är bättre en Teletubbies..ALLT är bättre än Teletubbies - kräks på dem!! ;)