onsdag 21 januari 2009

Vart har dagarna tagit vägen?

Hmm.. ja var tar de vägen?

"alla dagar som gick förbi - inte visste jag att det var livet"

Det är väl så? Här har det varit jobb för hela slanten i alla fall. Och när jag kommit hem så har det inte funnits tid för längre sessioner vid datorn.

Igår var jag som en helt ny människa. Jag LÄNGTADE hem. Köpte med mig tulpaner till sambon. Anledningen var såklart att jag älskar honom så mycket, men också att jag faktiskt var så utvilad att jag för första gången på väldigt länge ORKADE ta mig tiden att tänka på det och vara romantisk. Och anledningen till det är såklart att Al har börjat sova i sin säng.

Inatt sov hon hela natten i sin säng ända till kl 06, sen kom hon över till min säng och låg och myste lite.. Det här är ett mirakel. Dessutom har hon slutat med välling. *peppar peppar* Det enda jag behöver göra när hon vaknar till är att antingen lägga på täcke, eller hålla min hand vid henne. och det är ju lätt gjort när hennes säng står precis bredvid min. :)
igår kväll somnade hon t om i sin säng. Förut har hon somnat i vår och vi har lyft över henne.

It's a fucking halleluja moment!

Nu är det Byggare Bob på Bolibompa. Me like. :) Men nu verkar det vara dags för frukost.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: