lördag 24 januari 2009

Ja.. vad ska man säga?

Sambon kom hem.. ja var den 4? Med knäckt näsa och bra rund under fötterna. Fråga mig inte, jag fattar inte själv. Tydligen var det någon som bara ur tomma intet tyckte att han förtjänade en smäll. Alicia fick feber. Som mest 39,5 grader. När ska jag bara få vara ledig? Har inte fått vika en millimeter från Alicias sida idag, jag som tänkte gå ner på stan, köpa lite kläder och kanske hitta en klipptid.

Men nej.

Vi vaknade i alla fall 12:30 hela högen. Det var ju i och för sig skönt.

Nu sover Al i soffan igen. Så ämlig, så pluttig. Min lilla gris.. (hon låter som en liten gris när hon andas).

Nu ska jag hänga tvätt och köra en ny maskin.. The neverending story of my life.

Nä vaddå? Ja' é int' bitter!





4 kommentarer:

RANA sa...

Mmmm. Nu är det din tur, varje helg i ett antal år framöver...

Blåbärsbarn sa...

Är det här med relationssvårigheter, trötthet, uppgivenhet något som går? Verkar vara väldigt smittsamt

Anonym sa...

Usch å fy vad allt gick emot dig nu, hoppas det snart blir bättre!
Nu finns bilder på mit thår, en kom gärna ihåg att de inte är färdigt än:)

Västgötskan sa...

Låter härligt, hör du...