tisdag 12 augusti 2008

*andas ut*

Hemkommen från dagis, suttit och kollat mejlen och lite forum. Nu ska jag ta mig en kopp te och bara sätta mig och andas ett tag.

Dagis idag gick ganska bra. Fast idag blev hon ledsen för första gången när jag gick. Grejen är bara den att det inte rörde mig så mycket, låter hemskt va? Men hon gråter likadant när jag går på toa utan henne, så jag intalade mig själv att det var samma sak. Och så gick jag bara in i ett annat rum, och det gick över ganska fort. Blev dock förvånad över att det gick över fortare där än vad det gör hemma! :-o

Igår såg vi Hancock, mannen och jag. Kan rekommendera den, den var helt ok.

Senare ska jag sätta mig och kolla igenom lite bilder att framkalla igen. Tror ni inte att jag tryckt dubbelt på 1:an förra gången jag framkallade, så jag fick 11 st av samma kort! Typiskt mig. Den här gången ska jag dubbelKOLLA, inte dubbelKLICKA ;P

Te var det ja.

Tjipp!

Inga kommentarer: