onsdag 20 augusti 2008

Skickat efter smink :)

Idag tog jag tummen ur och skickade efter lite smink. Fick några provburkar på EverydayMinerals av Skosoet, och på mig passade de jättebra, så nu får det bli till att använda det framöver.

Gjorde en "fuling" dock. Man kan beställa ett "free sample" kit och då bara betala frakten. I det får man 3 burkar foundation, 1 burk concealer och 1 burk rouge/blush. Så jag gjorde som Skosoet tipsade mig och tog 3 av samma foundation. Eftersom jag "vet" vilken jag vill ha, men ekonomin kanske inte tillåter några större utsvävningar gällande smink för tillfället. Men då räcker de tills ekonomin anser att jag har råd! :)

Jag måste ju uppdatera sminkväskan nu när det är dags att börja visa sig ute bland folk! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, precis hög kakaohalt på chokladen e ju kanon! Men vet du vad?! Just nu sitter jag på jobbet och skäms lite.. har framför mej en påse naturgodis! :-( hehe

jag syndar lite idag!

bloggermum.blogg.se

Anonym sa...

jaha, ska testa direktlänkningen nu då! =) Men du, jag har syndat rejält idag.. *skäms* men va fan, whatever som du säger! Påsen är slut, men jag mår ju prima! Hur e det själv med vikt och så? Inte samma planer som mej att gå ned lite?