lördag 9 augusti 2008

Jubileum!!

*kastar konfetti omkring mig*

Inlägg 250! Inte illa pinkat.

Vi hann precis in från lekplatsen här utanför så hörs ett jättemuller och så öppnar sig himlen. Vädret här idag har verkligen varit konstigt. Regn, åska, strålande solsken, för att sen återgå till regn och åska.



Alicia var så söt i sin nya regnrock och sina stora regnstövlar som nästan är lika höga som hon har långa ben. Lite stora är de nog, för hon tappar dem lite titt som tätt, men de fyller sin funktion i alla fall. Får se om vi kan ta oss till skopunkten och köpa ett par i mindre storlek så länge..



"Herrå morsan! Nu sticker jag!"


Vattenpölar är intressant..


Om 1 timme ungefär ska jag försöka få den här tösen i säng. Håll tummarna för mig nu..

Hade ju önskat att bilderna jag framkallade hade kommit igår, så jag hade haft något att pyssla med ikväll, men det får väl bli på måndag det istället.

Nu ska jag kika vidare på Nicke Nyfiken :)

*plaskar iväg i regnet*

Inga kommentarer: