torsdag 14 augusti 2008

Teatime

Jag min klant hade tagit teförpackningen till databordet när jag skrev mitt förra inlägg, och sen glömt det kvar. Vilket resulterade i att allt te hamnade på golvet och i Alicias hår!

Så det var bara att köpa nytt te, köpte inte från sidan jag länkade till, utan gick bara till Ica :-)

Den här gången blev det Sörgårdste. Med smak av rabarber, jordgubbar och passionsfrukt, men det finns även blad från svartvinbär och rosor i teet. Låter gott, hoppas det är det också!

Är Du kaffe eller tedrickare? Eller kanske bådeock? Vad är ditt favoritte?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag dricker kaffe, med mjölk, inget socker. Ligger väl isnitt 5-7 koppar om dagen på vardagen (jobbet mao) och inget alls i veckorna om inte nån drar ut mig på sällsynt fika. Om jag, någon liten gång väljer thé så blir det oftast earl grey - jag gillar inte alla de där frukterna & stuff.

Anonym sa...

Tack =)

Dricker varken kaffe eller te.....

(Men när jag var 5 år, så hällde jag i mig allt kaffe som kom i min väg när ingen såg.. bottenrester hos folk man var över hos och sånt, urk hur kunde jag, kanske därför jag inte klarar av att dricka kaffe nu *fniss*)

Försökte mig på den där kaffelatte trenden ett tag... men i had to face it... jag är ingen kaffe eller te person.
När jag har besök eller är på besök så blir det liksom "vill du
ha lite SAFT?!"
Nee, har faktiskt snabbkaffe haha för sådana tillfällen.

Men missbrukar cola gör jag ju däremot.....

Dom teerna du snackar om låter ju jävligt gott... men det är något med att det är varmt och lite beskt som gör att jag inte klarar av det tror jag.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kaaafffffe..o det i mängder ;) Är en renodlad kaffoholik!

Anonym sa...

Jag dricker ju svart kaffe... Men också massor av gott Te =) Favoriten? Det är nog något av de röda teérna.. så gott och nyttigt.. :)

Ammi sa...

Dricker både kaffe och te, kaffet med mjölk och favorit bland tesorterna är grönt te med citrussmak!!!