torsdag 7 augusti 2008

Hittade en lista hos Zill. Tänkte att jag svarar väl jag med då :)

3 favoritaffärer:

* Jack and Jones. Snygga killkläder, alltid snyggt i butiken.. och oerhört trevlig personal ;)

* Indiska. Älskar deras inredningsavdelning. Blir alltid en tripp dit när jag är på stan. Kanske inte alltid handlar. Bara titta duger bra det med.

* Lindex. Snygga barnkläder för överkomligt pris. Vuxenkläder med för den delen.

3 favoritplagg:

*Sambons vindjacka med lajvföreningens namn på. Så skön!

* Mysbyxor. *Släppa ut magen lite*

* En brun top från Indiska. A-linje formad. Känner mig alltid så fin i den.

3 favoritskor:

* Mina svarta boots jag köpte i Högdalen/Stockholm. Såå sköna! Såå snygga! och tydligen goda eftersom sambons förra katter åt upp dem :(

* Svarta högklackade som man snörar upp för benet. Naajs! Men nu var det bra länge sen jag använde dem. Men de ligger där i garderoben. Tar fram dem för att klappa lite på dem ibland ;P

* Mina svarta ballerinaskor jag köpte sist. De har gett med sig och är faktiskt riktigt sköna igen.

3 favoritsmycken:

* Ett par helt vanliga silverringsörhängen. Modell något större.

* Mitt halsband jag fick av min moster, innan hon gick bort. Mormor hade det först. Ville så gärna ha det efter henne, men moster "hann före". Men när jag fyllde 20 fick jag det i present av henne. På så sätt blev det ett minne av dem båda..

* Ett par guldörhängen jag fick av sambon. Har dem sällan på mig, men de är mina favoriter ändå. Bara för att de kommer från honom, och sättet han gav mig dem.. <3>

Vad har DU för favoriter?

Inga kommentarer: