torsdag 14 augusti 2008

Blåser storm ute!

nästan ialla fall, Hittills har ett fönster åkt upp så mina fina ljuslyktor åkte i golvet och gick sönder.. *gråta lite* och ett åkte upp, utan större skador på egendom :)

Kallt är det med. Jag får nog sälla mig till skaran som säger att hösten kommit. Tyvärr. Har levt på rapporten om att sommaren skulle komma tillbaka den här veckan, men jag får nog inse att det inte är så..

Och vad passar då inte bättre än en stor kopp te? Sitter just nu med en kopp "Himlagott", ett te smaksatt av kvitten, persika och cream. Riktigt gott. Hittade även denna sida där jag tror jag kommer bli stamkund denna höst. Är det någon som har skickat efter te på det här viset? Kanske finns någon bättre sida?

Dessutom fick vi, av Alicias gammelfarmor, en påse med kakor. 700 g. 700 GRAM! Fattar ni vad mycket kakor det är? Och jag äter. Såklart. Man vill väl inte verka otacksam? :P

1 kommentar:

Malin sa...

Hm, kakor? Du menade alltså att du skulle ta tag i allt nästa måndag? ;)