onsdag 27 augusti 2008

Svartsjuk? Moi?!

En ung, söt, kvinnlig säljare kom in på jobbet idag. Och killarna (de yngre) blev som getingar på ett saftglas. Och jag blev svartsjuk! Varför jag nu blev svartsjuk på att ett apr 17-20 åriga killar svärmade runt en säljare kan bara förklaras med 5 ord: Det där brukade ju vara jag!

Eller i alla fall så intalade jag mig det gärna då..

Men nu får jag alltså inse att jag blivit gammal.. eller nåt ;P

Det är tur man har en sambo som värdesätter ålder och vishet framför små toppiga bröst och tights!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, inte för att vara petig... Men det är faktisk 6 ord :P. JA, jag räknade, haha!

Truls Värld sa...

jag vet, det är fördjävligt. Toppiga bröst, det var länge sedan, numera fungerar de som tåvärmare. Vilket iofs är rätt praktiskt.