söndag 24 augusti 2008

*ingen titel*

Så där ja.

Efter att Alicia varit på väg att starta husbrand genom att vrida alla spisknappar på max, så har jag nu plockat i och ur diskmaskinen och kör nu en maskin tvätt. (sorry neighbours!)

Klockan är 10 och det är väl snart dags att börja göra lunch-pannkakorna, så att lunchen är klar till 11. Alicia har vattenlek i handfatet i badrummet och jag står i köket och surfar. Bra morsa va? blä..

Ska väl gå ut och leka senare i någon lekpark, när hon sovit lite. Kom på att det är nog ingen som vill träffa oss och leka för Alicia är snorig..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det inte var din blogg sötnöten! ^^ Det var någon såndär 18 årig "jag är vegan och vet bäst i världen vad man ska och inte ska göra" blogg Har gillat den innan men nu tror jag människan träffat någon kille som är straight edge och då måste hon spy på lite extra och det blir bara fel.. :) hoppas eran söndag vart fin? Själv var vi vid björktorpsskolan o lirade fotboll o basket i solen =) Kram

Sara sa...

Ååååh detta snor! Kommer om och om igen hela förbenade hösten. Vi han knappt landa på Arlanda innan snoret sprutade på L. Nu sitter jag här oh funderar på om hon ska få börja på sitt efterlängtde dagis igen eller om hon ska vara hemma. Visserligen kommer hon nog aldrig tebax till dagis om man ska vänta på att snoret slutar ;)