torsdag 28 augusti 2008

Svar till "Anna"

Signaturen "Anna" skrev så här (och eftersom "Anna" inte hade en länk så blir jag tvungen att svara här istället) om mitt inlägg "Jädra ungar!"

"Vissa kommentarer bör man hålla för sig själv, absolut!! Men som ung idag är det inte heller speciellt lätt, äldre personer blänger hit och dit, i butikerna tar dom för givet att vi ska stjäla! Nu försvarar jag inte de där ungarna som yttrade sig på det sättet, men samtidigt som man frågar sig var respekten för de äldre har tagit vägen så borde "de över 20" sluta dra alla ungdommar över en kam och faktiskt ge oss en chans.. "

Mitt inlägg handlade inte om ungdomar utan om UNGAR! UNGAR på runt 6-7 år som skriker "Gamla Gubbe!" efter en äldre man med käpp? Jag förstår ärligt talat inte riktigt hur du kom in på det andra genom att läsa mitt inlägg.. men visst, ömsesidig respekt är ju det ultimata. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

*asgarv* Nej du på jobbet har vi en smula bättre koll på råvarorna än så.. mina visdomsord riktiar sig till de i samhället har lite problem förstår d.. ;P eller till dom som kanske behöver ett gott skratt ibland =) Hoppas lillstrumpan mår bättre! Kram

Anonym sa...

Stackar Alicia! Hoppas hon mår bättre! Å att ni andra oxå mår bra förstås! Vi kan väl höras av å kanske ses i nästa vecka!
Kram Anna
- den vanliga alltså, inte den som inlägget var till, inte ens med bösta vilja i världen kan jag säga "de över 20", snarare "VI över 104"
Haha, men skit i de nu, kram igen!

RANA sa...

Hahaha...

Vad säga? En del ser saker som inte står. Bra gjort av DIG att du sa åt skitungarna.

KRAM och trevlig helg!
Rana