torsdag 28 augusti 2008

sååå TRÅKIGT!!

Just nu är det såå tråkigt! Jag är på noll humör.

Läste lite i Amelias nya hösttidning. Tänkte att det kunde pigga upp mig lite, men nej. Istället kände jag ännu större press på att äta nyttigare, inreda bättre, förvara ännu bättre och göra äppelpajer till förbannelse!

Det löste jag genom att ta två chokladbitar.. till. Har redan ätit två idag. samt druckit 2 glas O'boy. Är så trött. Alicia har vaknat och gråtit i sömnen flera gånger inatt. Och så upp 5:30 på det.

Imorgon är det sista jobbardagen för veckan, vill egentligen bara åka hem, mysa med en påse chips framför en bra film och kramas med sambon. Istället ska jag åka med tåget direkt hem till svärfar med familj. *gäsp* Men det blir säkert trevligt. Det blir det alltid.

På måndag är det inventering. Börjar klockan 06:00. Prick! "Alla är välkomna" står det på lappen. Lite hånfullt så där. Jo tack ska du ha! Tyvärr hade han glömt skriva OSA datum, chefen, så inte kan man lämna återbud heller..

Nu ska jag fortsätta jobba lite.

Sparka igång mig!!

Inga kommentarer: