tisdag 19 augusti 2008

Knasiga jag

Sitter här hemma, och slösurfar lite. Skulle väl egentligen passa på att sova lite, men jag har inte ro till det. Känner mig så rastlös nu när tösen inte är hemma! Konstigt.

Ska försöka sova lite innan jag hämtar henne dock, annars är jag väl skittrött då.

Men ändå sitter jag här vid datorn och min första tanke när tv ljudet blev lite väl högt var att jag skulle skruva ner så inte Al skulle vakna på uteplatsen! :-D

Jag vill hitta på något, men kan inte ta mig för något. Har inga pengar heller, annars hade jag kunnat gå ner på stan och fikat och tittat på folk! :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe sitter i mitt stilla sinne och undrar om du lyckades somna innan du hämtade skruttan? Tänkte ringa dig när jag var på stan faktiskt o se om du ville fika men vart trött och gick och åt mat istället haha.. men kanske ngn dag efter jobbet? jag slår en pling! Krams (och du? det var inte så gott, fick mest ont i magen av den frukosten hehe)