torsdag 7 augusti 2008

Nu är det kväll

och jag har fortfarande inte fixat stegräknaren..

Däremot har jag framkallat kort idag. Fick 33 st för 21 kronor. Totalt. Ingen frakt eller någonting. ( Erbjudande jag fick som tidigare kund hos dem) Dessutom blev Fujifilm vald som bäst i test i nya Vi föräldrar som damp ner i brevlådan idag. Jag förstod det redan, för de är jättebra! Fick förra omgången bilder redan dagen efter har jag för mig. Fort gick det i alla fall :) Me like. A lot.

Tösen somnade 25 minuter tidigare ikväll än vad hon brukar! Tjoho! Framsteg är framsteg, oavsett om det handlar om 5 minuter eller några timmar. :P

Blev pannkaka idag till middag, med egengjord "sylt" (blandade frysta hallon med vaniljsocker och lite vanligt socker med) efter att A och hennes 2 underbara söner varit här. <3 Jag mår så otroligt mycket bättre efter att ha varit med henne. Eller ja, dem. Klarade kvällen utan psykbryt, utan tårar och utan tappat tålamod.

Me like.

I morgon är det så dags för mig att gå ifrån en stund från dagis. Känns oerhört nervigt! Fast jag vet ju att hon oftast bara gråter en stund när jag gått, blir hon bara distraherad med något brukar det gå över. Oftast. Häromkvällen, när mormor och morfar var här och åt, alltså i lördags, så följde jag med dem för att handla lite. Det var inte så smart tänkt av mig. Hon hade gråtit hysteriskt från det jag gick utanför dörren till det jag kom hem. Kanske 30 min. Stackars Sambon..

Appropå sambon, så saknar jag honom massor.. han jobbar hela veckan och kommer inte hem förrän på måndag morgon..

Jag vill kramas.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag behöver oxå framkalla kort..har en hel drös nu på datorn